LSUA rīkoto vebināru ieraksti – Jūsu lietošanai!

Nododam Jūsu lietošanai LSUA rīkoto vebināru ierakstus, kuri sniedz ieskatu aktuālās tēmās, atbild uz daudziem jautājumiem un palīdz izprast vairākas sociālajiem uzņēmējiem svarīgas tēmas. Vebināri pusdienlaikā ir vērtīgs resurss jaunām zināšanām un prasmēm! Vebināri tiek organizēti, lai vieglā un ērtā formātā noderīga informācija sasniegtu sociālos uzņēmējus, sociālās uzņēmējdarbības vēstniekus un jebkuru interesentu, kas vēlas attīstīties savā ikdienā!

TU UN SOCIĀLĀ UZŅĒMĒJDARBĪBA: VAI VAJAG?

JAUNIEŠU IESAISTE DARBĀ: SLOGS VAI VĒRTĪBA ORGANIZĀCIJAI?

Vebinārs, ko vada Gustavs Mārtiņš Upmanis, sociālā uzņēmuma, jauniešu iespēju platformas ”Visas Iespējas” veidotājs. “Visas Iespējas” ir tilts starp jauniešiem un kompānijām.
Par ko runājām vebinārā? Jaunieši var sniegt nozīmīgu pienesumu organizācijai gan kā brīvprātīgie, gan arī darbinieki. Taču, kā veidot abpusēji izdevīgu un jēgpilnu sadarbību ar jauniešiem? Kādi ir ieguvumi un izaicinājumi, pieņemot darbā jauniešus? Kādos gadījumos ir vērts nodarbināt jauniešus, kādos gadījumos ir vērts piesaistīt brīvprātīgos un kādos gadījumos labāk no tiem turēties pa gabalu?

KĀ IZVEIDOT KLIENTAM VĒRTĪGU SATURU?

LSUA saruna ar Ievu Drāznieci par sociālo tīklu satura veidošanu, lai labāk izprastu – kas ir klients, un kāds saturs ir aktuāls. Runājām ar Ievu par svarīgāko: Kas ir organizācijas klients?  Kādu vērtību klientam rada saturs?  Kā zīmola stāsts izskatās interneta vidē? Kā izveidot ziņu, kas uzrunās klientu?  Ko klients izlasa?  Vai saturs, ko izlasa klients, ir vērtīgs?

TAVA UZŅĒMUMA STĀSTS SOCIĀLAJOS TĪKLOS

Galvenais ieteikums: saprotiet, kas ir Jūsu klients un, kādu vērtību klients iegūst! Vebinārā runājām par uzņēmuma klātbūtni sociālajos tīklos un to, kā veidot savu stāstu: vai jāveido profils visos kanālos? Kā veidot savu stāstu, ja sākat? Kā uzlabot savu saturu, ja profils jau ir aktīvs?

KĀ PALIELINĀT SAVU SOCIĀLO IETEKMI – IZPROTI PROBLĒMU!

9 no 10 jaunajiem sociālajiem uzņēmējiem ir grūtības izprast un formulēt galveno problēmu, kuru viņu piedāvātais produkts/pakalpojums risina, tās pamatcēloņus un sekas. Tas rada sarežģījumus, izstrādājot risinājumu, jo tā kā problēma nav pilnībā izprasta, arī risinājums var būt nepilnīgs un paredzētā sociālā ietekme nekad netiek sasniegta. Uzņēmējs, sākot ar risinājumu, nevis pamatproblēmu, patērēs laiku un resursus, kas ir kritiski svarīgi komponenti jebkuram uzsācējam. Pamatproblēmas izprašana ir pirmais stūrakmens, lai noteiktu, kāda ir jūsu piedāvātā risinājuma sociālā ietekme, un kā to pārdot potenciālajiem lietotājiem, klientiem un ieguldītājiem. Vebināra laikā tika izmantoti konkrēti sociālo uzņēmēju biznesa ideju piemēri, kas palīdzēs vieglāk izprast problēmas analizēšanas un formulēšanas procesu, lai varētu to pielietot darbā arī pie savas idejas izstrādes vai risinājuma uzlabošanas.

PAŠVALDĪBU ATBALSTA INSTRUMENTI SOCIĀLAJAI UZŅĒMĒJDARBĪBAI

MĀRKETINGS UN EKSPORTS: STĀSTS, KĀ STĀSTĪT PAR SAVU SOCIĀLO UZŅĒMUMU LATVIJĀ UN PASAULĒ

Kā stāstīt par savu uzņēmumu aizraujoši un saprotami? Kā uzsākt eksportu savām precēm? Vai atšķiras pieejas Latvijas un pasaules tirgum? Stāsts, kā stāstīt par savu sociālo uzņēmumu Latvijā un pasaulē. Vebinārā uzzini BlindArt radītāja Andrs Hermanis praktisko pieredzi mārketingā un eksportā.

DESIGN THINKING FOR ENTREPRENEURS

Dizaina domāšana ir cilvēkcentrēta dizaina metodoloģija radošai problēmu risināšanai. Dizaina domāšana ir spēcīgs rīks uzņēmējiem, lai izveidotu labākus produktus, pakalpojumus un iekšējos procesus.

TENDENCES ZĪMOLA KOMUNIKĀCIJĀ

Jebkuras organizācijas komunikācijas pamatā ir personīgais zīmols jeb identitāte, kas tiek mērķtiecīgi veidota. Vebinārā uzzini par šī brīža tendencēm zīmolu komunikācijā – veido sava zīmola komunikāciju atbilstoši aktuālajam, bet nezaudējot savas pamatvērtības! Vebinārā runājām ne tikai aktualitātēm, bet arī praktiskiem padomiem, ko izmantot savā ikdienā. Vebināru vadīs komunikācijas eksperte Kristīne Tjarve, kuras dzīves moto ir #mīlikodaridarikomīli.

DIGITĀLIE RĪKI ORGANIZĀCIJU SADARBĪBAI UN ATTĪSTĪBAI

Vebinārā apskatījām digitālos rīkus, kuri ļauj ātrāk strādāt, efektīvāk sasniegt plašāku auditoriju, mudināt vairāk atbalstītājus uz rīcību un stāstīt savu vēstījumu vēl pārliecinošāk! Vebinārā aplūkojām: TechSoup piedāvājumu nevalstiskajām organizācijām; Google for Nonprofits piedāvājumu nevalstiskajām organizācijām; NVO pieejamos produktus no Microsoft.

KĀ IZVEIDOT E-VEIKALU PAŠA SPĒKIEM?

Vebinārā “Kā izveidot e-veikalu pašu spēkiem?” par e-veikala izveidi paša spēkiem un savu pieredzi ar to stāstīja sociālā uzņēmuma OWA izveidotāja Natālija Jermolajeva. Praktiski padomi un noderīgi ieteikumi!

 

LSUA rīkotie vebināri krievu valodā

Vebināri sadarbībā ar JSPA atrodami šeit