Sociālās ietekmes komunikācijas vadlīnijas jaunatnes organizācijām un sociālajiem uzņēmumiem

Bieži runājām par to, ka organizācijām un sociālajiem uzņēmumiem ir svarīgi pārvaldīt savu sociālo ietekmi, tādēļ vēl jo svarīgāk ir informēt savu auditoriju, darbiniekus un brīvprātīgos par savu sasniegto sociālo ietekmi. Projekta BALTIC : YOUTH : IMPACT ietvaros Latvijas Sociālās uzņēmējdarbības asociācija kopā ar Baltijas partneriem ir izveidojusi Sociālās ietekmes komunikācijas vadlīnijas.

Šo vadlīniju mērķis ir izveidot atbalsta instrumentus, lai palīdzētu darbiniekiem vai brīvprātīgajiem jaunatnes organizācijās vai sociālajos uzņēmumos saprotami un finansiāli efektīvi informēt sabiedrību par savu sociālo ietekmi, tādējādi atbalstot centienus panākt kvalitatīvāku un labāku jaunatnes organizāciju un sociālo uzņēmumu darbu.

Vadlīnijas palīdzēs saprast kā organizēt iekšējo un ārējo komunikāciju un kā izvēlēties pareizo komunikācijas vēstījumu, sniegs dažādu komunikāciju rīku piemērus, padomus un ieteikumus, kā arī svarīgas prasības, kam jāpievērš uzmanība veidojot savu komunikāciju. 

LEJUPLĀDĒT Sociālās ietekmes vadlīnijas  ŠEIT

Vadlīnijas kalpos jums kā iedvesma komunicēt ar savu iekšējo un ārējo auditoriju par jūsu organizācijas vai projekta sociālo ietekmi.  Ja pēc vadlīniju izlasīšanas jums joprojām ir šaubas vai jums šķiet, ka jūsu organizācija ir pārāk maza un tai nav pietiekami daudz resursu, lai izveidotu savu sociālās ietekmes komunikācijas stratēģiju, nebaidieties sākt ar maziem soļiem. Sāciet ar vienkāršām darbībām, piemēram, datu sagatavošanu un apkopošanu.

Lēnām sākot, varat turpināt attīstīties un sasniegt lielas lietas – jo vairāk runāsiet par savu organizāciju, jo lielāka iespēja saņemt lielāku atbalstu un paplašināt komandu nākotnē.