Vebinārs: Vai ilgtspējīgs un klimata atbildīgs bizness ir iespējams?

Aicinām piedalīties vebinārā “Vai ilgtspējīgs un klimata atbildīgs bizness ir iespējams?”, kas norisinājās 21.aprīlī.

Uzsākot vai vadot savu biznesu, ir svarīgi apzināties, vai tas nerada papildus vides, klimata un sociālo slogu un vai tas ir godīgs pret visām iesaistītajām pusēm. Vebināra laikā izskatīsim galvenos izaicinājumus, veidojot ilgtspējīgu biznesa plānu, un kas būtu jāņem vērā, izstrādājot savu pirmo biznesa ilgtspējas stratēģiju. Labie piemēri ilgtspējīga biznesa līderi Latvijā un Eiropā palīzēs izprast ilgtspējīga biznesa būtību, kas sniegs iespēju atbilstoši veidot savu produktu vai pakalpojumu un konkurēt Eiropas tirgū.

Vebinārā runājām par biznesa ilgtspēju un ilgtspējas stratēģijas izstrādi, cik sarežģīti tas ir un kas tam ir nepieciešams:

  • Globālie izaicinājumi ilgtspējīga biznesa attīstīšanai
  • Ilgtspējas stratēģijas izstrādāšanas pamatprincipi
  • Iedvesmojoši ilgtspējīgu produktu piemēri no Eiropas uzņēmumiem
  • Ieteikumi no eksperta, kam jāpievērš uzmanība gan biznesa plānošanas, gan uzsākšanas brīdī

Vebināru vadīja Kristīne Doroško, ilgtspējas un ilgtspējīgu produktu konsultante ar vairāku gadu pieredzi ES vides politikā. Šobrīd Kristīne ir atgriezusies Latvijā un izstrādā ilgtspējas stratēģiju globālam uzņēmumam Latvijā. Kristīne uzskata, ka Latvijas uzņemējiem būtu īpaši jāpiedomā pie savu produktu un pakalpojumu ilgtspējas, jo jau šobrīd produkta un pakalpojuma ilgtspēja, izcelsme un pēc iespējas mazāks CO2 pēdas nospiedums ir viens no Eiropas importētaju kritērijiem.