Facebook ir noderīgs rīks organizāciju komunikācijai, taču kā veidot efektīvas maksas reklāmas, kas noved pie reāliem darījumiem?

Šajā vebinārā uzzināsi:

– Ieskatu Facebook/Instagram reklāmās un to jaunākajās tendencēs,
– Atšķirības starp Ads Manager un “Boost Post” funkciju facebook lapā,
– Facebook Pixel izmantošanu reklāmās,
– Kā atlasīt sev interesējošo mērķauditoriju un veidot viņiem saistošu reklāmu un saturu,
– Sociālo tīklu reklāmu prakses piemērus, kā veiksmīgi izmantot sociālo tīklu reklāmu.

Rihards Zeila darbojas digitālā mārketinga jomā kopš 2015. gada. Specializējas Facebook/Instagram mārketinga kampaņu veidošanā, analīzē un optimizācijā. Strādājis kā Apvienoto Nāciju konsultants digitālajā mārketingā Gambijā, Kenijā, Palestīnā un Jordānijā. Darbojas ar dažādu nozaru klientiem starptautiskā līmenī. Strādā ar budžetiem, kas sasniedz vairākus desmitus tūkstošu mēnesī.