Vebinārs “Tava uzņēmuma stāsts sociālajos tīklos. Do’s & Dont’s”

Šobrīd īpaši aktuāla ir komunikācija tiešsaistē, veidojot savu redzamību, nedrīkst aizmirst pāris vienkāršus ieteikumus, kā labāk darīt, un, ko pilnīgi noteikti nedarīt!

Vebinārā runājām par uzņēmuma klātbūtni sociālajos tīklos un to, kā veidot savu stāstu:
– vai jāveido profils visos kanālos,
– kā veidot savu stāstu, ja sākat,
– kā uzlabot savu saturu, ja profils jau ir aktīvs.

Ieva Drāzniece ir zīmola satura stratēģe ar lielu pieredzi zīmolu pozicionēšanā un komunicēšanā digitālajā vidē, kā zīmola pārstāvis gan nodrošinot reputāciju klientu atbalstā, gan sociālo mediju satura kontekstā, veidojusi saturu tādiem zīmoliem kā LOOPBRACELET, MADARA COSMETICS, LAIMA, SELGA, STABURADZE un citiem!

Vebināra prezentācija pieejama šeit

Vebināra ieraksts atrodams šeit: