Zirgu stallis “Dabas zirgi” meklē veidus, kā pelnīt ar zirgiem, neliekot tiem tiešā veidā strādāt, vizinot cilvēkus uz savas muguras.

Marta veiksmes stāsts bija “pabaro zirgu” – klients pārskaita septiņus eiro, bet “Dabas zirgi” no vietējiem bioloģiskajiem zemniekiem nopērk burkānus, pabaro zirgu un uzfilmē video, ko nosūta cilvēkam personīgi vai publicē “Instagram” un “Facebook” ar sveicienu klientam.

SIA “Dabas zirgi” saimniece Līga Broduža stāsta, ka, iestājoties ārkārtas situācijai, komanda piedzīvoja plašu emociju gammu – sākumā bija “viss ir slikti” stadija, jo īpaši ņemot vērā apstākli, ka tik tikko uzņēmums aizņēmās naudu zemes iegādei un ir sācies investēšanas process, ko nevar apturēt, bet ienākumi no tūrisma jomas šobrīd samazinājušies par 95%. Taču visai drīz sāka rasties dažādas idejas, tostarp tādas, kas jau labu laiku bija virmojušas gaisā, bet netika īstenotas.

“Krīze piespieda realizēt idejas, kas iepriekš šķita tik absurdas, ka nekad nenostrādās. Paralēli īstenojām trīs akcijas – iespēju pabarot zirgu, doties ar to pastaigā vai adoptēt,” viņa teic. L. Broduža uzsver, ka krīzes smagumu palīdz iznest “Dabas zirgi” komanda, kas, lai arī pie samazināta atalgojuma, strādāja vēl vairāk un azartiskāk, nenogurstoši ģenerēja idejas, realizēja tās dzīvē, kā arī pastāvīgie klienti, kuri palika uzticīgi uzņēmumam.

 

LASI VAIRĀK “DIENAS BIZNESS” MĀJASLAPĀ